SZKOLENIA GRUPOWE
DLA ORGANIZACJI
POMAGAMY ROZWINĄĆ DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWĄ I DYDAKTYCZNĄ

Szukasz z ramienia organizacji lub instytucji ciekawych zajęć, które pomogą Waszym naukowcom realizować projekty, pisać wnioski grantowe i planować rozwój kariery naukowej?

A może chcesz zlecić ekspertyzę działań organizacji w zakresie wspierania naukowców?

Porozmawiaj z nami o usłudze szkoleniowej, rozwojowej lub eksperckiej.

Chcę porozmawiać >

DLA KOGO SĄ NASZE SZKOLENIA
I EKSPERTYZY

  • Uczelnie, instytucje, instytuty PAN
  • Centra Transferu Technologii i Innowacji
  • Regionalne Punkty Kontaktowe PB UE
  • Inne jednostki przygotowujące lub realizujące projekty grantowe

Wykonujemy także ekspertyzy dla organizacji międzynarodowych.

CZEGO DOTYCZĄ NASZE SZKOLENIA Wszystko, co potrzebne, aby organizacje lepiej wspierały rozwój swoich pracowników naukowych i dydaktycznych

  • Aspekty psychologiczne oraz kompetencje miękkie pracy naukowej
  • Publikowanie naukowe, pisanie abstraktów naukowych
  • Marketing naukowy i Open Access
  • Zarządzanie projektami
  • Motywowanie pracowników, HR i funkcjonowanie zespołów naukowych
  • Przygotowanie rozprawy doktorskiej i współpraca między promotorem i doktorantem
  • Pisania wniosków grantowych
  • Aspekty prawne systemu szkolnictwa wyższego oraz nauki (prawo dla naukowców, prawo autorskie i prawo cytatu, ewaluacja uczelni, Ustawa 2.0, funkcjonowanie uczelni pod względem prawnym)

Co wyróżnia nasze szkolenia?

Wyśrubowane standardy

Realizujemy szkolenia i ekspertyzy zgodnie z wytycznymi projektów międzynarodowych. Śledzimy trendy rozwojowe w pracy naukowej.

Elastyczna formuła zajęć

Spotkaj się z nami stacjonarnie lub online na dowolnej platformie webinarowej. Tematykę i zakres szkolenia dostosujemy do potrzeb konkretnej organizacji.

Metody dydaktyki aktywnej

Podczas zajęć stawiamy na działanie zespołowe i wymianę doświadczeń. Ćwiczymy prezentację umiejętności naukowych, a nie przekazywanie suchej wiedzy.

Znajomość sektora nauki

Rozumiemy problemy organizacji i instytucji naukowych, bo sami jesteśmy naukowcami. Odnosimy się do realnych sytuacji, a nie teoretycznych rozważań.

Porozmawiaj z nami o szkoleniu lub ekspertyzie dla organizacji

KTO PROWADZI SZKOLENIA?

Jesteśmy zespołem certyfikowanych trenerów wyspecjalizowanych w interdyscyplinarnych usługach szkoleniowych dla naukowców. Od 2012 roku działamy pod marką TRENER NAUKI, której twórcą jest dr Justyna Małkuch-Świtalska.

Pracujemy na podstawie metod i narzędzi dydaktyki aktywnej opartych o 6-stopniową deontologię trenerską oraz Kodeks Etyczny Trenerów Nauki.

1

jedyna w Polsce instytucja certyfikująca dla trenerów nauki

12

lat doświadczenia szkoleniowego

2500

przeszkolonych osób (od 2016 r.)

Rekomendują nas

Agnieszka Grzegorczyk
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Kurs Trenerów Nauki to niepowtarzalna okazja do wzmocnienia kompetencji trenersko-liderskich w obszarze nauki, a także poznania podejścia do szkoleń w ramach poszczególnych dyscyplin. Gorąco polecam te zajęcia wszystkim młodym naukowcom, dla których słowa: rozwój, kompetencja i wysoka jakość działania stanowią słowa klucze. Dopełnieniem całości jest też Narzędziownia Trenera Nauki. Dzięki unikalnemu programowi, nowoczesnym metodom współpracy, a także innowacyjnemu podejściu do budowania ścieżek kariery naukowej oferta KTN jest bardzo cenna, atrakcyjna rozwojowo.

Dr Dominika Byczkowska-Owczarek
Instytut Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego

Zgłosiłam się na sesję coachingową do dr Justyny Małkuch-Świtalskiej, ponieważ po latach pracy naukowej czułam się przytłoczona ilością zadań, potrzebowałam uporządkować działania, wybrać priorytety, ustalić plany dalszego rozwoju zawodowego. Mówiąc krótko- chciałam opanować chaos dydaktyczno-naukowo-organizacyjny i skierować swoje siły tam, gdzie pozwolą mi najlepiej rozwinąć moją karierę naukową. Podczas kilku sesji z dr Małkuch- Świtalską przewartościowałam to, co dla mnie ważne w mojej pracy i wypracowałam zasady, którymi kieruję się podejmując kolejne decyzje zawodowe. Wnioski z sesji dodały mi odwagi do realizacji trudnych przedsięwziąć naukowych.

Dr hab. Joanna Mucha
biolog
Polska Akademia Nauk

Wzięłam udział w Kursie Trenerów Nauki (KTN) zorganizowanym w marcu 2017 r. To była dobra decyzja – Kurs pozwolił mi uatrakcyjnić prowadzone zajęcia i wzmocnił moją pewność siebie na sali wykładowej. Nieodzowny dla każdego doktoranta, KTN polecam też osobom ze stopniem naukowym doktora.

Dr Lidia Wolińska-Nizioł
Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie

Kurs Trenerów Nauki to cztery dni intensywnej pracy, godziny interesujących zajęć, wymiany doświadczeń i inspirujących rozmów. Wszystko po to, by zobaczyć, że można INACZEJ, to znaczy ciekawiej, efektywniej, bardziej motywująco i z pasją. Profesjonalizm Prowadzących sprawiały, że z Kursu naprawdę się czerpało: wiedzę, pomysły i dobrą energię. Uczestnicy, najlepsi z najlepszych, interesujące osobowości, życzliwe usposobienia i naukowcy-pasjonaci, którym naprawdę się chce.

Dr hab Agnieszka Zagórska
Katedra Chemii Farmaceutycznej UJ CM

Bardzo profesjonalny kurs, który nie skupia się tylko na przekazywaniu wiedzy dotyczącej przygotowania i prowadzenia procesu szkoleniowego. Cykl Kolba jest realizowany w czasie zajęć praktycznych, przy zastosowaniu nowoczesnych technik i narzędzi trenerskich. Kurs Trenerów Nauki pozwala na spojrzenie z innej perspektywy oraz udoskonalenie procesu nauczania, czego jako wieloletni nauczyciel akademicki, mogłam osobiście doświadczyć.

dr Anna Stachowiak-Szrejbrowska
Kierownik Sekcji Wsparcia Aplikacji Grantowych w Centrum Wsparcia Projektów UAM

“Projekty naukowe. Zarządzanie w praktyce” to kopalnia wiedzy zarówno dla naukowców rozpoczynających przygodę z projektami, jak i tych bardziej zaawansowanych. To także źródło inspiracji dla trenerów prowadzących szkolenia z przygotowywania projektów i zarządzania nimi. Absolutny “must have” dla tych, którzy chcą z sukcesem realizować projekty naukowe.

Dr Tomasz Książczyk
Edukator i Mentor Szkoły Dzikiej w Tychach

Dzięki spotkaniu z firmą Trener Nauki udało mi się precyzyjnie połączyć zawód naukowca z pasją do pracy z dziećmi i młodzieżą. Dzielenie się wiedzą jest teraz moim drugim zawodem. Szkolenie trenerskie dało mi nowe umiejętności i dostarczyło zestaw narzędzi do pracy. Moje zajęcia zyskały na wartości. Naukę popularyzuję w sposób pełniejszy, bardziej efektywny.

Dr inż. Edyta Łaskawiec
Politechnika Śląska

Jeśli dydaktyka to dla Ciebie przykry obowiązek, który należy odrobić, zakończyć zaliczeniem i wrócić szybciutko do kochanego labu, to Kurs Trenerów Nauki nie jest dla Ciebie. Ale jeśli po każdych zajęciach ze studentami masz niedosyt… jeśli chciałbyś zrobić coś więcej, wyjść poza akademicki schemat, rozwinąć kreatywność swoją i studentów, to może warto zainteresować się najlepszym kursem dydaktyki aktywnej. Dla mnie Kurs Trenerów Nauki był nie tylko źródłem wiedzy, nowych umiejętności i inspiracji, ale przede wszystkim kursem odwagi i otwartości. Dziękuję i serdecznie polecam (jeszcze) niezdecydowanym.

Natalia Osica
Pro Science

Narzędziownia Trenera Nauki już w samej nazwie nawiązuje do praktyki. Udział w szkoleniu pozwolił mi poznać różnorodne narzędzia, które można wykorzystywać w pracy zespołowej, nie tylko podczas szkoleń dla naukowców. Zajęcia były przeprowadzone metodycznie, rzeczowo i w przyjaznej atmosferze sprzyjającej otwartej komunikacji i poznawaniu uczestników, co także jest ważnym aspektem udziału w szkoleniach. Polecam! A szczególnie naukowcom, którzy chcą bardziej świadomie podchodzić do planowania kariery.

Kinga Kasperkiewicz
Dr n. farm.
Adiunkt Katedry Chemii Instytutu Nauk Biologicznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego

Doktor Justynę Małkuch-Świtalską poznałam podczas wydarzenia „Projekt Naukowiec” zorganizowanego w Łodzi przez sieć EURAXESS Polska. Zapoznałam się z propozycją firmy Trener Nauki, wywarła na mnie ogromne wrażenie. I tak znalazłam się na Kursie Trenerów Nauki, Narzędziowni Trenera Nauki i Wirtualnej Narzędziowni Trenera Nauki. Wszystkie kursy były przygotowane profesjonalnie, pełne zaangażowania ze strony prowadzących i pasji, czyli tego, co lubię najbardziej. I przede wszystkim ludzie – z różnych dziedzin, na wszystkich szczeblach kariery, z różnymi doświadczeniami zawodowymi. Deontologia trenerska, teoria i ćwiczenia praktyczne, które poznaliśmy na kursie, pozwalają rozwinąć skrzydła i zmienić myślenie dotyczące nauki. Gorąco polecam i rekomenduję!

Marzena Smol
Dr hab.
Kierownik Pracowni Surowców Biogenicznych, IGSMiE PAN

Kurs Trenerów Nauki – czyli cztery dni intensywnej pracy warsztatowej, możliwość opracowania swojego programu szkoleniowego oraz uzyskania feedbacku. To idealne miejsce na wzmacnianie swojej roli wykładowcy i trenera. Serdecznie polecam udział w Kursie Trenerów Nauki wszystkim naukowcom, w tym szczególnie dydaktykom na każdym etapie swojej ścieżki kariery naukowej.

Chcesz uzgodnić szczegóły spotkania?

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz do mnie lub zadzwoń